Malowanie loga sieci Biedronka
Malowane loga na elewacjach budynków na stałe znalazły się w naszej ofercie. Tym razem kilka słów o jednym z najbardziej rozpoznawalnych logotypów w Polsce. Logo sieci Biedronka zostało namalowane na ścianie frontowej jednego z marketów w Lesznie jako alternatywa dla plastikowego loga. W kontrze do wszechobecnego plastiku, ogromna sieć sklepów, może sięgnąć po narzędzia, dzięki którym wykreuje bardziej ekologiczne metody promocji marki, niż stosowane powszechnie logotypy z tworzyw sztucznych. Czy tak się stanie na większą skalę? Czas pokaże. Jednak już teraz wiadomo, że plastikowe logo nie może zostać umieszczone nad sklepem umiejscowionym w zabytkowym budynku. Coraz więcej miast wprowadza ograniczenia co do możliwości zalewania przestrzeni miejskiej przez wiszące na każdym płocie banery i nachalne reklamy. Nie dość, że nie spełniają swojej funkcji, to szpecą, zaśmiecają, dekoncentrują i przytłaczają większość miast w Polsce.
Malowanie loga sieci Biedronka na elewacji sklepu krok po kroku:
Namalowane logo to korzyści dla sieci Biedronka i otoczenia
Logo namalowane na elewacji może wydawać się krokiem wstecz w stosunku do możliwości, które oferują dzisiaj studia poligraficzne. Nic bardziej mylnego. Jeśli stawiamy na trwałość, estetykę wykonania i ekologię to nie ma lepszego rozwiązania niż namalowanie logotypu na elewacji budynku. Logo sieci Biedronka namalowaliśmy w najdrobniejszym szczególe zgodnie ze skalą, orientacją i kolorystyką wskazaną w księdze znaków sieci sklepów. Każde namalowane logo jest niezmienne w swojej kolorystyce przez długie lata, dzięki użyciu najlepszych farb elewacyjnych, odpornych na czynniki atmosferyczne. Każde logo można też zabezpieczyć odpowiednią powłoką, która jeszcze bardziej wydłuży jego trwałość. Namalowane logo to także zmiana w sposobie prezentacji wizerunku marki oraz nawiązanie do reprezentowanych wartości. Z jednej strony powrót do korzeni, czyli rzemiosła, ale w nowoczesnej formie, z drugiej zaś, wpływ na świadomość i poczuciu odpowiedzialności za estetykę przestrzeni oraz to, co tak niezmiernie ważne, realne zastosowanie ekologicznych rozwiązań.
Malowanie loga Biedronki wywoływało bardzo pozytywny odbiór wśród klientów i stanowiło mały niezamierzony mini-performance. Klienci przyglądali się jak powstaje napis i wyrażali swoją aprobatę dla idei malowanego loga Biedronki na elewacji marketu.